AKADEMİK TEŞVİK BAŞVURU VE İNCELEME KOMİSYONU |
Genel Bilgiler | |||||||||||||||||||||
Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği doğrultusunda yükseköğretim kurumlarında her bölüm/anabilim dalı başkanlıkları bünyesinde en az üçer üyeden oluşan Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu kurulur. Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu başkanlığı, ilgili bölüm başkanı tarafından yürütülür. Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu üyeleri ise ilgili birimin Yönetim Kurulu tarafından, yüksek akademik teşvik puanına sahip olan öğretim elemanları arasından seçilerek oluşturulur. Bölüm veya anabilim dalı başkanlıkları bünyesinde yeterli öğretim elemanı bulunmaması hâlinde, üyeler yakın alanlardaki öğretim elemanları ile tamamlanır. Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu üyeleri 2 (iki) yıl süreyle seçilir. Süresi biten üye yeniden seçilebilir. Üyeliğin herhangi bir sebeple boşalması hâlinde aynı usulle yeni üye seçilir. |
|||||||||||||||||||||
Komisyonun Görevleri | |||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
Komisyon Üyeleri | |||||||||||||||||||||
|